woensdag 7 december 2011

laatste weken

De laatste schoolweken zijn goed gevuld. Ik heb nog geen tijd gehad om te denken aan verhuizen en inpakken.   Zowel op school als in de weekends blijven de kinderen druk bezig.  Ik kan met moeite alles bijhouden.  Vooral het zwemgerief kan niet snel genoeg droog zijn.  Het weer is deze week niet zo schitterend dus de droogkast draait op volle toeren.  Elke dag zitten de kinderen in het zwembad, sommige dagen  2 x/dag. Vandaag hebben Kobe en Eva met zwemvesten aan gezwommen in het schoolzwembad. 
Naast die zwemlessen hebben de kinderen ook nog gewone les.  Vandaag zijn Hanne en Nore thuisgekomen met hun  afgewerkt werkstuk uit de houtbewerkingsles, een opklapbaar tafeltje. 
Het lijkt me een ideaal tafeltje om mee te nemen op een picnic of  voor ontbijt op bed :-)

De laatste weekends worden opgevuld met verjaardagsfeestjes en prijsuitreikingen van de dansschool en gymclub.   Reeds het ganse schooljaar worden de kinderen op praktisch elk feestje uitgenodigd.  Ik weet ondertussen in ieder 'dorp' of wijk blindelings mijn weg. 
Momenteel wonen we op zo'n 15 km van Plimmerton.  Dus ook in de weekends rijden we het traject Paekakariki - Plimmerton meermaals.  Gelukkig is het een erg mooie route langs de kust, die nooit verveelt.  We gaan deze wijdse groene zichten zeker missen als we terug in België zijn.